Hippie Tipi - finaste lektältet hos KoKoBello



HippieTipi är namnet på RoomMates härliga lektält för barn.


Som barn hade jag en gul indiantipi. Jag älskade min tipi och kunde ägna timmar med att leka i den. På sommaren ute i trädgården och på vintern i vardagsrummet där det omvandlas till en vrå för alla mina dockor och nallar.


RoomMate har nu återskapat barndomens lektipi och förhoppningsvis kommer en hel del barn att njuta av det lika mycket som jag har. Och dehar naturligtvis uppdaterat det lite med sköna färger. 


HippieTipins tältduk är tillverkad av kraftig bomull av hög kvalitet som dessutom förstås är Eco Tex 100 certifierad. Duken tipi är även smutsavvisande, men om det bli smutsig kan du ta bort det och maskin tvätta i 40 grader. Sen är det bara att hängtorka.



Mått: 135 x 150 cm. Höjd inne i tältet 150 cm. Högsta punkt: 170 cm.



Finns till salu i butiken i Södertälje.


Kommentarer

Populära inlägg